MỜI THAM DỰ TẬP HUẤN KỸ NĂNG "PTS - PASSPORT TO SUCCESS"
Updated: 2019/04/22
Mời các bạn tham dự buổi tập huấn kỹ năng để thành công "PTS - PASPORT TO SUCCESS" với chủ đề:
MANAGING STRONG EMOTIONS
Learning Objectives:
Participant will be able to:
- Identify strong emotions
- Understand that situations and people sometimes trigger strong emotions
- Know ways to manage strong emotions, including anger
- Understand how managing strong emotions positively contributes to healthy relationships
- Identify ways to manage their strong emotions, including anger, in a positive way
Báo cáo viên:
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền, Giám đốc nhân sự Khách sạn Hilton Đà Nẵng
Thời gian:
Từ 9h đến 11h Thứ Năm ngày 25.4.2019
Địa điểm:
Hội Trường C303 131 Lương Nhữ Hộc Đà Nẵng
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền
- đang công tác tại Hilton Danang với chức vụ Giám đốc Nhân sự
- Từng làm Director of Human Resources tại InterContinental Hotels & Resorts
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Metro Nha Trang
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại CenDeluxe Hotel
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Novotel Nha Trang
- Từng làm Acting Training Manager tại Sofitel Vinpearl Resort & Spa
- Từng làm Started as a roommaid, then moved to waitress, bartender, F&B Sup, then to Spa Sup, left as a Training Executive tại Ana Mandara Resort & Spa
- Từng học tại Cao Đẳng Tài Chính Kế Toán Quãng Ngãi
- Học Anh văn tại Đại Học Ngoại Ngữ Hà Nội
Chủ đề MANAGING STRONG EMOTIONS là 1 trong 5 chủ đề sẽ được tiếp tục triển khai trong các tháng đến:
2. RESPONSIBILITY
Learning Objectives:
Participant will be able to:
- Understand what a responsible person does and says
- Identify the benefits of responsible behavior and the consequences of irresponsibility
- Understand three ways to demonstrate responsibility
- Describe ways to demonstrate responsibility and irresponsibility in a variety of situations
3. LISTENING: A KEY TO POSITIVE RELATIONSHIPS
Learning Objectives:
Participant will be able to:
- Identify non-listening behaviors
- Understand the impact of listening and non-listening on relationships with others
- Name effective listening behaviors
- Strengthen their ability to use good listening behaviors
- Identify listening behaviors they do well and one they want to improve
4. THE POWER OF A POSITIVE ATTITUDE
Learning Objectives:
Participant will be able to:
- Understand the impact of positive and negative experiences on a person
- Define “positive attitude” and “negative attitude”
- Identify the impact of a person’s attitude on their thoughts and behavior when managing negative experiences and the resulting consequences
- Identify, demonstrate, and practice strategies to maintain a positive attitude
- Strengthen their ability to maintain a positive attitude
5. GOAL SETTING
Learning Objectives:
Participant will be able to:
- Identify personal goals
- Understand the benefits of planning to get what you want
- Understand the SMART model of goal setting
- Identify the steps in goal setting
- Create a plan to reach a goal
- Create a plan to reach a personal group goal
HILTON DA NANG
t: +84 236 387 4000
m: +84 988 782 012 f: +84 236 387 4001
50 Bach Dang Street, Hai Chau District, Da Nang, 550000
- Các bạn đăng ký tại đây
Chúc các bạn một trải nghiệm tốt với buổi tập huấn!
Các tin khác:
- Đăng ký và triển khai thực hiện đề tài nghiên cứu khoa học sinh viên năm học 2022-2023 (15/10/2022)
- TUYỂN SINH ĐI HỌC TẠI BUN-GA-RI NĂM 2022 (06/04/2022)
- PHÚC KHẢO BÀI THI KTHP HỌC KỲ 2 2019-2020 (08/09/2020)
- THÔNG BÁO VỀ VIỆC SINH VIÊN KHOA TIẾNG ANH ĐĂNG KÝ LÀM NGHIÊN CỨU KHOA HỌC NĂM HỌC 2021-2022 (11/11/2021)